Formulář pro řešení problémů s objednávkou Číslo objednávky Nevyplňujte toto pole: Email S čím můžeme pomoci: Vrácení zboží do 14 dnů Poškozené zboží [oznámit max. 48h od přijetí zásilky] Chybějící zboží [oznámit max. 48h od přijetí zásilky] Reklamace zboží [v rámci záruční lhůty] Jiné Preferovaný způsob řešení: Vrácení peněžních prostředků Výměna zboží kus za kus Jiné Užitečné údaje pro urychlení procesu Číslo bankovního účtu Telefonní číslo Kam Vám můžeme doručit nový kus? Číslo zpětné zásilky dopravce (např. pokud jste nám už poslali zboží zpět Zásilkovnou) Popis problému (např. kód/název produktu a popis závady) Zpráva - Pozn.: zboží vždy prosíme vracet na adresu: Čestlice 271, 25101 Čestlice, Česká republika Pozn.: Rádi bychom také upozornili na aktuální problém se Zásilkovnou (doručení na adresu). Jejich kurýr vrácené balíky nedoručí nám, ale nechá je na náhodném výdejním místě v okolí. Situaci řešíme.