Reklamace a vratky zboží

Vrácení zboží:
Kupující má ze zákona právo na vrácení zboží během 14 dní od převzetí zboží. Detailní popis všech náležitostí naleznete v našich obchodních podmínkách. Zboží musí být v originálním balení a v takovém stavu, aby bylo schopno dalšího prodeje. Pokud si nejste jistí, zda můžete zboží vrátit, kontaktujte nás a my Vám poradíme. Po obdržení a zkontrolování stavu zboží vyplatíme částku, kterou jste zaplatili, na Váš bankovní účet, případně ji můžete použít jako kredit na další nákup - záleží na domluvě.


Postup při vrácení zboží:
1. Zašlete zboží na adresu:
2. HOTchilli s.r.o.
Jesenická 410
Dobřejovice
25101
3.Do zásilky ideálně vložte objednávku/fakturu nebo napište email pod kterým jste objednali případně číslo objednávky. Den po odeslání zásilky nám zašlete e-mailem číslo účtu (číslo účtu potřebujeme v elektronické formě, není nutno přikládat fyzicky k zásilce)


Vždy na zásilku uvést tel číslo: +420602648448
V žádném případě prosím neposílejte zboží na dobírku! Zboží nebude převzato!


Reklamace:
Na většinu našeho zboží se vztahuje 24 měsíců záruční doby. Náležitosti jsou opět upraveny našimi obchodními podmínkami a zakládáme si na ukázkovém řešení reklamací - veškeré oprávněné reklamace vyřizujeme v co nejkratší době a bez problémů (většinu reklamací jsme zatím vyřešili v době výrazně kratší než zákonných 30 dní).

Postup při reklamaci:
1. Zašlete zboží na adresu:
2. HOTchilli s.r.o.
Jesenická 410
Dobřejovice
25101
3.Vytvořte NOVOU objednávku na reklamované zboží a do poznámky v posledním kroku objednávky připište "reklamace + číslo pro sledování zásilky toho daného kurýra. Ve chvíli kdy obdržíme reklamované zboží, vyzkoušíme jej, a automaticky odesíláme nový kus (neplatí samozřejmě pro všechny produkty, některé produkty vyžadují proveření výrobcem, především zboží nad 5000kč.)


Vždy na zásilku uvést tel číslo: +420602648448


Poškození zásilky při dopravě:
Velmi výjimečně se může stát, že dopravce zásilku poškodí, případně zásilka dorazí nekompletní. Případný problém s dopravcem vyřešíme a v oprávněném případě škodu nahradíme. Vždy je ale nutné, abyste nás informovali o poškození zásilky do 48 hodin od převzetí! Prosím napište nám v takovém případě na info@hotchilli.cz a přiložte fotografie poškozeného zboží, fotografie obalového materiálu, foto zboží tak jak bylo zabaleno a nálepek křehce a neklopit.

* Převzaté zboží je nutno ihned zkontrolovat.
V případě poškození zboží při přepravě, poskytuje přepravní společnost pouze 2 pracovní dny na nahlášení škodní události.
V případě že tento limit promeškáte, veškerá, byť nezaviněná poškození nelze reklamovat.
Prosíme o okamžitou a důkladnou kontrolu převzatého zboží, pokud se tak stane, prosím kontaktujte nás, budeme Vás informovat o postupu reklamace (fotky poškození, fotky balení zásilky a obalových materiálů)

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.