Reklamace a vratky zboží
Moc děkujeme, že jste dohledali tuto sekci. V případě problému s Vaší objednávkou uděláme maximum, abychom Vám pomohli. Celý proces neustále zjednodušujeme. Proto jsme např. vytvořili formulář níže. Rádi bychom Vás poprosili o přečtení jak nejlépe postupovat, než začnete formulář vyplňovat.
Formulář pro řešení problémů s objednávkou
Jak nejlépe postupovat?
Vyplnit formulář -> napsat na zásilku právě vygenerované označení reklamace-> zaslat na adresu: HOTchilli s.r.o., Čestlice 271, 25101 Čestlice
Vyplnit formulář -> napsat na zásilku právě vygenerované označení reklamace -> zaslat na adresu: HOTchilli s.r.o., Čestlice 271, 25101 Čestlice
Zaslat email s podrobnostmi a číslem objednávky na email: info@hotchilli.cz
Zaslat email s podrobnostmi a číslem objednávky na email: info@hotchilli.cz
Při převzetí je nutné zkontrolovat, zdali zboží dorazilo v pořádku. Pokud ne, přepravce vyžaduje do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky doložení těchto fotografií:
- foto celkového přepravního obalu tak, aby byla vidět celá kartonová krabice z vnější strany včetně bočních stran
- foto etikety s číslem zásilky - čitelně
- foto ložení zboží uvnitř zásilky včetně všech použitých výplní - aby bylo patrné, jak bylo zboží v zásilce uloženo.
V případě že tento dvoudenní limit promeškáte, veškerá, byť nezaviněná poškození, nelze už reklamovat.
Pokud chcete jiné zboží, tak jednoduše vraťte původní položku (jako vratku do 14 dnů) a objednejte si znovu.
Vratky / reklamace přijímáme i na naší výdejně Čestlice 271. Samotné vyřízení případu je řešeno v klasické lhůtě. (vratka do 14 dnů, reklamace do 30 dnů)
Vrácení zboží:
Kupující má ze zákona právo na vrácení zboží během 14 dní od převzetí zboží. Detailní popis všech náležitostí naleznete v našich obchodních podmínkách. Zboží musí být v originálním balení a v takovém stavu, aby bylo schopno dalšího prodeje. Pokud si nejste jistí, zda můžete zboží vrátit, kontaktujte nás a my Vám poradíme. Po obdržení a zkontrolování stavu zboží vyplatíme částku, kterou jste zaplatili, na Váš bankovní účet.
Reklamace:
Na většinu našeho zboží se vztahuje 24 měsíců záruční doby. Náležitosti jsou opět upraveny našimi obchodními podmínkami a zakládáme si na ukázkovém řešení reklamací - veškeré oprávněné reklamace vyřizujeme v co nejkratší době a bez problémů (většinu reklamací jsme zatím vyřešili v době výrazně kratší než zákonných 30 dní).