Reklamace a vratky zboží
Abychom usnadnili řešení Vašich požadavků, vytvořili jsme krátký formulář. Pomocí něho můžete vyřešit níže uvedené scénáře. Pečlivě prosím vyplňte potřebné údaje.
- vrácení zboží do 14 dnů
- reklamace zboží v rámci záruky
- chybějící zboží v právě dovezené zásilce
- poškozená zásilka při převzetí
Vracíte nebo reklamujete zboží? Po odeslání formuláře se zobrazí kód Vašeho případu. Tímto kódem prosím označte vracející se zásilku/zboží, které nám posíláte nebo nesete na výdejnu.
Adresa pro vrácení zboží: HOTchilli s.r.o., Čestlice 271, 25101 Čestlice
Vždy na zásilku uvést tel číslo: +420601222583
Vrácení zboží:
Kupující má ze zákona právo na vrácení zboží během 14 dní od převzetí zboží. Detailní popis všech náležitostí naleznete v našich obchodních podmínkách. Zboží musí být v originálním balení a v takovém stavu, aby bylo schopno dalšího prodeje. Pokud si nejste jistí, zda můžete zboží vrátit, kontaktujte nás a my Vám poradíme. Po obdržení a zkontrolování stavu zboží vyplatíme částku, kterou jste zaplatili, na Váš bankovní účet, případně ji můžete použít jako kredit na další nákup - záleží na domluvě.
Reklamace:
Na většinu našeho zboží se vztahuje 24 měsíců záruční doby. Náležitosti jsou opět upraveny našimi obchodními podmínkami a zakládáme si na ukázkovém řešení reklamací - veškeré oprávněné reklamace vyřizujeme v co nejkratší době a bez problémů (většinu reklamací jsme zatím vyřešili v době výrazně kratší než zákonných 30 dní).
Poškození zásilky při dopravě:
Velmi výjimečně se může stát, že dopravce zásilku poškodí, případně zásilka dorazí nekompletní. Případný problém s dopravcem vyřešíme a v oprávněném případě škodu nahradíme. Vždy je ale nutné, abyste nás informovali o poškození zásilky do 48 hodin od převzetí! Prosím napište nám v takovém případě na info@hotchilli.cz a přiložte fotografie poškozeného zboží, fotografie obalového materiálu, foto zboží tak jak bylo zabaleno a nálepek křehce a neklopit.
* Převzaté zboží je nutno ihned zkontrolovat.
V případě poškození zboží při přepravě, poskytuje přepravní společnost pouze 2 pracovní dny na nahlášení škodní události.
V případě že tento limit promeškáte, veškerá, byť nezaviněná poškození nelze reklamovat.
Prosíme o okamžitou a důkladnou kontrolu převzatého zboží, pokud se tak stane, prosím kontaktujte nás, budeme Vás informovat o postupu reklamace (fotky poškození, fotky balení zásilky a obalových materiálů)